Seksyen Pentadbiran

UNIT PEROLEHAN DAN KONTRAK

PENOLONG PENGARAH KANAN

PN. NUR ADIBAH BINTI MUSLIM

[email protected]

KERANI KANAN

PN. AMAL ZAHIDAH BINTI AHMAD SHAH

[email protected]

KERANI KANAN

PN. YATIN KATINA BT ABD. WAHAB

[email protected]

KERANI

CIK NOR ALIYAH NABILAH BINTI SALEHHUDDIN

[email protected]

JURUTEKNIK

EN. MOHD FAZRI BIN SHARIFF

[email protected]

JURUTEKNIK

EN. MOHD SYAH RIZAM BIN MANSOR

[email protected]

PIAGAM PELANGGAN

1. Melaksanankan kerja-kerja berkaitan dengan perolehan dan kontrak secara cekap, teratur dan mematuhi semua peraturan pengurusan perolehan.

2. Memberi perkhidmatan yang efisien dan berkualiti dengan mengingkatkan mutu pengurusan, pentadbiran dan perkhidmatan.

3. Memproses semua boucer bayaran dengan lengkap dan mengikut tempoh yang ditetapkan.

4. Mengurus perolehan sebut harga mengikut ketetapan spesifikasi dan mendapat kelulusan berdasarkan peraturan kelulusan.

5. Membuat pemantauan dan penilaian prestasi perkhidmatan luar mengikut skop kerja yang ditetapkan.

6. Maklumbalas aduan pelanggan diberi dalam tempoh tiga (3) hari dari tarikh aduan.

Ikuti perkembangan dan berita terkini

Dapatkan informasi terkini terus ke emel anda

TRUSTWORTHY . SYNERGISTIC . CARING